Vind het antwoord op je vraag

Of kijk naar het overzicht met alle vragen en antwoorden.

Je vraag niet kunnen beantwoorden? Neem contact met ons op:
Bel, mail of kom langs

Heb je een vraag over een bepaalde woning? Bel, mail of kom langs bij de verhuurder die de woning te huur aanbiedt.

Ook voor al je andere vragen kun je bij één van de deelnemende verhuurders terecht.

 

Deelnemende corporaties
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Stel dan zelf makkelijk een nieuw wachtwoord in, óf vraag je gebruikersnaam aan.

 

 

Nieuw wachtwoord aanmaken of gebruikersnaam opvragen
Over WoningHuren.nl

WoningHuren.nl is een digitale helpdesk. Je kunt via het contactformulier hieronder je vragen stellen over:  

  • Betaling van het inschrijfgeld
  • Werking van de website
  • Inloggen als woningzoekende
Werking van de website of betaling
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

We doen ons best om de huizen van WoningHuren.nl goed en eerlijk toe te wijzen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met een beslissing. Of je bent ontevreden over het proces. Hieronder zie je wat je dan kunt doen.

 

Samen zoeken we een oplossing

Ben je het niet eens met een beslissing of ben je ontevreden over een woningtoewijzing? Bespreek dit dan met de corporatie waar de klacht over gaat.

Ben je het niet eens met de spelregels van WoningHuren.nl of de overgang van je inschrijving naar WoningHuren.nl? Neem dan ook contact op met één van de deelnemende corporaties.

Komen we er samen niet uit?

Is je klacht twee keer afgewezen door je woningcorporatie? Dan kun je een klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Twente en omgeving

Let op: de Klachtencommissie is niet bevoegd om alle soorten klachten te behandelen. De Klachtencommissie gaat bijvoorbeeld niet over geldzaken, woningtoewijzing of schadevergoeding.